Mcm tajuk lagu la pulak kan? Tapi itu la hakikatnya, aku terluka dgn setengah² manusia yang kdg² bercakap ikut sesedap rasa! Pedihnya tuhan aja yang tau. Aku rasa marah, upset, kecewa, geram, menyampah dan yang sewaktu dengannya. Tak tau la mcm mana nak explain. Perasaan itu buatkan aku rasa aku ingin menyendiri. Senang ceritalah..bawak diri! Tiap malam tak lena tidur..terngiang² kata-kata tu kat telinga ni. Secara tak langsung, aku tersedar di mana aku berdiri selama ni. Ya..aku terlupa! Kdg² aku terlalu ghairah..terlalu suka, terlalu gembira..sampaikan aku terlupa di mana aku berpijak. Kata-kata tu buat aku terkedu seketika. Terasa mcm nak mengalir airmata. Sedihnya. Tak sangka dah berapa lama mcm ni pun, benda² mcm tu masih nak di ungkitkan..masih nak di jadikan isu. What a big deal!
Posted by delacroix
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates