Wednesday, May 13, 2009 at 5/13/2009 11:36:00 PM |  
Marah? Itu ke perkataan paling sesuai? Ntah la. Tapi lebih kepada dissapointed, upset, kecewa atau apa saja yang sewaktu dengannya. Kesabaran aku dah sampai ke kemuncak! That's it! I had enough! Aku tau aku tidak setaraf...tidak selayaknya untuk berdiri sama tinggi..bodoh..biadap, kurang ajar, kasar, berlagak, sengkek..apa pun takda. Tapi itu bukan bermakna aku boleh di caci sewenang2nya dengan sesedap rasa! I'm trying to be nice... ya la..nice kepala hotak kau! Nice hapanya kalau sesedap mulut nak kata aku macam2? Ini bukan kali pertama ya. Dulu dah pernah, dan aku sekadar membutakan mata hati jiwa. Konon sebab sayang. Lepas tu kau tinggalkan aku bongkang..putus macam tu je. Aku yang sasau separuh gila. Ada kau pedulik? Ko tak heran pun. Aku terlantar kat hospital pun ko tak tanya! Meroyan aku! Lepas tu, bila aku dah mula aman...kau datang balik. Yang aku ni pun, bangang..konon sebab sisa sayang yg masih tinggal...lembut hati terima ko balik. I tot of giving you and myself a chance. Tapi kau...sia2kan semua tu. Tak pernah sedar yang selama ni aku cuba beri yang terbaik...tapi ko ikut kepala ko jek! Bloody hell!

Apa masalah ko sebenarnya? Apa lagi yang ko tak puas ati? Ko jangan nak saiko2 la. kalo ko rasa ko tu betul sentiasa...suka hati ko lah. Aku dah abis ikhtiar utk jadi yang terbaik, utk beri yang termampu..tapi ko tak pernah hargai. Kalau nak di kutip rasa marah aku ni, tak terhitung banyaknya. Ko yang tak tahan nak dengar kang. Jangan duga kesabaran aku. Jangan nak cucuh2 aku dengan api. Aku diam dan tak ungkit pun dah cukup baik.

Sapa tuduh sapa sekarang? Ko jangan nak pusing2 kan cita! Kalo ko dah tak heran dengan aku..jangan nak hegeh2 kat aku lagi. Tak payah buat alasan, ikhlas dengan aku konon. Boleh blah! Nak hubungan yang berpanjangan? Tuiiii...! Sapa yang putuskan relation tu dulu? Aku ke kau? Aku bukan budak2 yang ko boleh main tarik tali, main acah2 sentiasa. Bila ko nak, ko tarik. Bila taknak..ko campak.

Ko jangan ingat ko sorang yang boleh temper. Aku ni apa? Tunggul kayu? Batu? Naik darah ko sorang je yang ko pikir. Orang lain takleh naik darah? Kalo aku nak kasar dengan kau, tak payah tunggu sekarang..dari dulu pun aku boleh buat. Eii..pikir la sikit dengan kepala otak kau tu.

Luka dulu pun tak baik lagi. Ko tambah lagi yang ni. Ko ingat senang2 aku boleh lupa ke? Jangan ingat aku lupa ya. Aku cuma berdiam sebab aku taknak timbulkan isu. Tapi yang ko pegi bakar2 aku apahal? You started it in the first place. Aku dah elok2 diam..nak jadi budak baik..nak terima ko balik macam biasa...tapi ko buta!

Cukup la tu! Ko cakap ko tak nak jadi budak2..asyik nak bergaduh. Fine! Aku pun tak hingin nak bergado dgn ko. Its not that I dont need you..you are the one who doesnt need me like I do..betul kan? Bila ko dah takde teman bermain, ko balik pada aku. Tapi bila ko senang,ko dah dapat apa yang ko nak...aku ni dah takde nilai di mata ko. Ye la..aku ni sengkek pon. Tak kaya, miskin..cokia je. Mana layak nak kawan dengan ko.

Hati aku dah cukup2 terluka dah. Ko tak payah datang pujuk2 lagi..saiko ke apa ke..ko simpan je lah. Aku dah tak sudi nak dengar dan tak sudi nak tengok muka ko sekalipun. Dengar nama ko pun aku dah tak hingin!

Dah aku katakan dulu, kita tak mungkin bersatu walau atas nama teman sekalipun. Jadi, ko boleh pergi teruskan cara hidup ko..dan aku dengan cara aku. Jangan pernah fikir untuk sebut nama aku lagi.

Aku tak pernah mahukan semua ni. Tapi ko yang meminta dan buat semua ni terjadi. Jadi, lepas ni kalo ko tertonggeng ke, tergolek ke...apa ke..jangan pernah mimpi dan terlintas dalam hati untuk datang pada aku. Aku tak nak tau apa2 lagi pasal ko.

Kau bukan untuk selamanya...kau cuma singgah. Dan aku tak sudi lagi untuk sediakan ruang persinggahan yang seterusnya...sebab...setiap kali ko singgah...ko tinggalkan taik untuk aku!
Posted by delacroix

5 comments:

samseng biskut! said...

hahah! i'm trying to be nice!
duk diam jer..wlu kena cucuh. aku elok diam dia jentik telinga aku..samseng biskut kan..

padan muka dia!!!!!!!

mari ramai2 ke pawagam berhampiran..menonton cerita meletup trbaru.....
"samseng biskut "

4:53 PM  
delacroix said...

huhh! biskut apa tu? biskut cap ping pong ka? wakakakakakaaaaa..

4:55 PM  
samseng biskut said...

banyak gupanya kategori samseng nih...samseng biskut vs samseng taik kucing. wakakakakakkkk

meowwww!!!!!!!!!!!
Grrrrrrrrrr!!!!!!

4:59 PM  
delacroix said...

samseng biskut takpe...sesak2 leh makan biskut tuu. jgn ko gelabah tetek tak tentu pasal sudah. aku baling biskut basah tu kang..kelepekkk kat muka..mau kaa?

5:01 PM  
amharyzz said...

byk2 posting..ni lah posting terbaik ko beb...

syabas!!!

mak bangga dgn ko nok!!

6:42 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates