Tuesday, May 19, 2009 at 5/19/2009 11:47:00 PM |  
Tak tau nak komen apa. Tapi yang pasti, aku agak susah hati bila tengok teman kesayanganku itu menjadi setoya-toya alam. Apakan daya, tak mampu nak tolong. Kalaulah apa yang dia inginkan itu boleh di beli dengan duit, nescaya aku amik loan bank 50K sekarang jugak dan belikan apa yang dia nak tu (ehemm...ye ke?) dan kalaulah ia boleh di tukar gantikan dengan benda lain..tak kisahlah apa pun..asalkan dia tak lagi setoya itu..pasti aku usahakan juga. Dan kalaulah luka di hatinya itu boleh aku ubati dengan melumurkan ubat dari hatiku..nescaya dah aku lakukan semuanya. Tapi itu hanyalah 'kalau'...

Rasa macam nak bertukar jadi Jean Grey X-men pun ada dan gunakan kuasa untuk baca apa yang dia fikirkan sampai jadi seteruk itu. Tak pun..aku bertukar jadi Wolverine dan siat2 kulit sesapa saja yang tergamak menghiris hati kesayanganku itu. Berani carik pasal? Haa..aku pun dah samseng jugak sekarang ni.

Tapi kalau aku jadik Wolverine...yang pertama-tama sekali yang aku nak siat kulitnya..ooo..dah tentu la kucing siam itteww! Cakaran membalas dendam peringkat ke 7...hahaha. kalo ko tak jadik selembik2 beskut farley kena rendam dengan susu basi..jangan panggil aku B! (cehh..B konon...blah la)..

Aku mungkin blum sampai ke tahap nak melaser depan2. Ohooo...jangan mintak aku berbuat begitu. Sebabnya..kalo aku dah tak dapat nak mengawal kecibaian mulut aku nih..daripada sebaik2 manusia..sekelip mata je aku bleh bertukar jadi sebiadap2nya. Bila aku jadi baik, tak nampak. Kata aku macam2. Haa..dah alang2 orang kata aku kurang ajar kan...meh sini aku tunjukkan kekurangan ajarnya aku...

Jadi..kata orang..lautan dalam tu jangan di duga sbb kita takkan tau tahap kedalamannya sampai mana. Kalau setakat pita pengukur pun pakai pembaris budak darjah 2..rentikan!

Ok..berbalik pada isu kesayanganku yang toya dan masam macam susu terperap dalam tong sebulan tu...apa yang bisa aku bantu sayang? Kalau kamu perlu kan apa saja..hatta bahuku untuk kamu menangis sekalipun...ambiklah. Dua2 skali pun takpe.Biar ia berat dengan tangisan kamu..biar ia basah..becak dan banjir sekalipun..aku tak marah. Kalau basah, aku tolong lapkan. Kalo banjir, aku dayung kamu ke tepi agar kamu tak lemas...

Asalkan saja kamu terus gembira...dan aku tumpang bahagia sama.
Posted by delacroix

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates