Thursday, May 21, 2009 at 5/21/2009 10:42:00 AM |  
Aku melayan mata saja dalam bas. Mengantuk! Tiap pagi,memang mcm tu. Sumbat telinga dgn earfon dan terus saja aku pejam mata sehinggalah tiba di ofc. Ok..ceritanya mcm ni. Bas bhenti di 1 bas stop. Sorang mamat ni naik.dia ni dah berapa kali aku nmpk dalam bas yg sama. Pertama kali mata aku terperasan kan dia dalam 2-3 mggu sudah. Dalam bas juga. Kesian dia. Berdiri masa tu. Tepi aku pulak. Aku sekadar menyengih sensorang. Ntah apa kena xtau la. Dia ni takla hensem mana pun. Tp blh dikategorikan dlm lelaki yg smart. Tp biasa je, pakai baju long sleeves, seluar khakis,tie. dan tah kenapa dia sgt menarik mata aku utk terus menjamu pandang.

The best part, dia turun dekat dgn umah aku. Aitt..knp aku xpnh nmpk dia sblm ni? Baru pindah ke? Atau sbnrnya aku yg selalu xmelekat kat umah?

Ok, lupakan soal mamat yg berjaya mcuri phatian aku dlm bas tu. Dia xkan kemana2 aku dah tau kat mana dia tggu bas setiap pagi.

Sakit kepala? Airmata? Tensi?ooo...sume tu aku sdg cuba utk nyah kan dari kamus hidup. Takde maknanya nak bengkak2 mata sbb org sdgkan org pun xherankan kita. Jadi..skrg ni..ada mak kesahhh? Sori la nok...mak rasa nk jd xberperasaan dah. Pegi mampos.

Ooo...utk kesygn ku itu...aku benci tgk airmata kamu itu. Lapkan ia...hargai ia kerana kamu tak patut bazirkan ia utk sesuatu yang tidak menghargai kamu...
Posted by delacroix

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates