Saturday, May 09, 2009 at 5/09/2009 10:49:00 AM |  
Masih lagi dalam mode sakit kepala. Banyaknya benda yang nak kena pikir. Ada kes pulak kat ofis semalam. Cust komplen kaw2. Setengah hari..aku mengadap yang itu satu aja. Tak dapat buat keje lain. Sepapan panadol jugalah aku kerjakan. Samporna, jangan cakaplah. Berkepuk2. Dah 2 kotak aku tibai sejak semalam.

Dapat la email dari ZZ. Bagi gambar bongok. Ngok ngek! balasku dalam email. Dia ketawa. Ala...saja je nak bagi awak gelak. Awak tensi tu kan..saya tau...katanya lagi. Aku hanya mampu tersengih je. Tak sampai ati pulak nak tunjuk muka toya kat dia yang nampak decent tu..alahaiii..

Hari ni W terbang ke Bandung. Hmm..sunyinya dia takda kat ofis. Tak dapat nak menyakat selama seminggu. Baru aku balik cuti, dia pulak cuti.

Aku? Sakit kepala lagi...rasa nak amik shot..lepas tu tergolek kaw2 tak bangun. Im in heaven. Fly bebeh fly...
Posted by delacroix

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates