There are times it seems to me
I'm sharing you with memories
I feel it in my heart
But I dont show it...show it..
And then there's times you look at me
As though I'm all that you can see
Those times I don't believe it's right
I know it...know it

You know I'd fight for you
But how I can fight someone who isn't even there
Now I want the best of you and
I dont care if that's not fair...

p/s : Hope you sleep well and forever dream sweet, For I'll protect thee from thy reaper, And death will never meet, Remember I love you..and always do like two doves..
Posted by delacroix
Sekali lagi aku bercerita tentang kamu. Mungkin sebab aku kerap mendongak ke langit sejak akhir-akhir ini dan aku terpandangkan bulan.

Apa khabar kamu? Masihkah kamu bersendirian di balkoni dan merenung bulan berseorangan? Tiada sesiapakah yang menemani kamu?

Setiap kali aku pejam mata, aku cuba bayangkan wajah kamu. Aku tak pernah menyimpan satu pun gambar kamu. Kamu satu-satunya. Semua tentang kamu tersimpan kemas di dalam hati dan minda.

Aku rindu kamu. Sangat-sangat! Dan segala-galanya tentang kamu..

Sighh...
Posted by delacroix
Haha..aku tak sudah garu kepala dari tadi. Sekejap senyum. Sekejap pening. Pelik...dan bermacam-macam pertanyaan yang tak berjawab timbul dalam kepala.

Aku tak buat apa pun. Sekadar menghembus asap sebatang demi sebatang sambil sesekali meneguk minuman di atas meja dan melayan teman-teman lain yang terkinja-kinja dan melalak tak sedar diri.

Ada mata yang memerhati namun aku sekadar buat tak peduli. Bimbang pandangan bertemu sebab aku tak suka nak bermain mata. Itu bukan kali pertama. Aku menyedarinya sejak akhir-akhir ini setiap kali bertemu, lirikan mata itu tetap begitu. Kadang-kadang aku senyum sorang. Bukan berangan atau syok sendiri..tapi entah lah. Pelik dengan sesetengah manusia yang kadangkala tak jemu mencuba.

Aku ok aja kalau sekadar nak melayan sembang atau melayan gedik..tapi..bila masuk bab-bab seperti.."U ni single ke?" atau pun tiba-tiba saja.."boleh I baring atas riba u?"

Wahh..nak menggoda nampaknya! Tolong laaa. Hari tu dah kena raba tak pasal-pasal. Yang ini..lain pulak mahunya.

Janganlah kalian cuba nak meruntuhkan tembok setia itu. Walaupun cinta itu tak kesampaian dan tidak ke mana-mana, hatiku cuma satu dan ia masih di situ.

P/s: Well...maybe u'r right 'baby'! I hot kot...ada je yang nak goda I ni. Haha..I tak rela..
Posted by delacroix
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates