Sunday, September 19, 2010 at 9/19/2010 06:17:00 PM |  
Aku senyum...melihat wajah itu untuk kesekian kalinya. Setiap bait-bait katanya aku dengari, setiap lirikan matanya aku renungi. Seakan seperti pertama kali aku melihatnya dulu. Dan jauh di dalam hati...getaran itu aku rasakan sekali lagi.

Aku pernah memiliki cinta itu dahulu. Sekejap saja. Namun, aku bahagia kerana aku tahu cinta itu tulus. Ya, memang dia mengkhianati seluruh cinta dan kepercayaanku padanya. Tapi jika di takdirkan esok lusa aku bertemunya kembali, aku tidak akan lari mahupun mengelak.

Aku tahu aku rindu. Dan hanya bintang-bintang di langit jadi peneman setia untuk meleburkan rinduku padanya.
Posted by delacroix

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates