Mungkin aku takkan merasai lagi rasa seperti itu selepas ini. Kurang adil jika di fikirkan sedalamnya. Tapi apa lagi yang aku boleh buat? Bohong? Aku bukan seorang yang pandai menipu jika ia melibatkan perasaan.

Lupakan soal cinta pertama yang telah membunuhku itu. Saat ini, hatiku sakit dengan kerenah sesetengah manusia yang ternyata terlalu mementingkan diri sendiri tanpa memikirkan orang lain. Tak tahu lah...mungkin agaknya aku terlalu baik? Atau aku terlalu jahat sehinggakan aku di sakiti sewenang-wenangnya?

Ada baiknya aku menjauh...dari menenggelamkan diri sendiri dalam dunia yang menyesakkan dada. Aku sendiri yang lemas, aku sendiri yang rimas. Mulut tidak pernah berkata yang manis...yang bisa menyejukkan hati..malah apa yang ku terima..makin menambahkan lahar di dada yang terus membuak.

Marahkah aku? Entah lah. Cuma hatiku sakit. Sangat-sangat sakit!

Dan tak salah untuk aku bergumbira bersama yang lain kerana tiada gunanya untuk aku terus menabur setia kepada kamu jika kamu tidak pernah mahu menghargainya. Bukan niat untuk membandingkan...tapi ternyata aku lebih di hargai bila bersama yang lain.

Aku dah penat untuk jadi baik!

Lantak lah!
Posted by delacroix
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates